VechstreekenVenen_header_15

Klachten

Niet tevreden
Soms loopt iets anders dan je wilt. Dat is vervelend. We horen het graag als je niet tevreden bent. Samen kunnen we onderzoeken hoe we hier goed mee omgaan.
We vragen je om eerst in gesprek te gaan met de betrokkene, bijvoorbeeld een schooldirecteur of interne contactpersoon.

Vertrouwenspersoon
Vechtstreek + Venen heeft twee externe vertrouwenspersonen. Zij zijn tijdens schoolweken telefonisch en per mail bereikbaar.

Beide vertrouwenspersonen zijn tijdens schoolvakanties niet telefonisch bereikbaar. Je kunt hen dan wel een e-mail sturen. Vermeld hierin je telefoonnummer, dan neemt de externe vertrouwenspersoon zo snel mogelijk contact met je op.

Klacht
Wil je een officiële klacht indienen? In de klachtenregeling op de pagina publicaties staat hoe dat werkt.

Klokkenluidersregeling
Vechtstreek + Venen heeft een klokkenluidersregeling. Deze regeling beschermt werknemers tegen nadelige gevolgen van het melden van een misstand. Op de pagina publicaties vind je de volledige regeling.